2. Sziklamászó Piknik a Megyeren

Sziklamászás, a pillanat megélésének művészete… Mászás közben nem gondolkozol munkahelyi vagy otthoni problémákon, hanem fókuszálsz a fogásokra, a lépésekre, a sziklára. Bármit teszel, beszippant a jelen. Adott a szikla, a felszerelés, a mászótárs. Megyünk, mert tudjuk, hogy jó lesz!

A Zemplén Fanatik Egyesület sziklamászói ezt az érzést szeretnék átadni mindazoknak, akik hajlandóak kilépni komfortzónájukból, rászánják a napot és feljönnek velünk a hegyre. Erről is szólt a „2. Sziklamászó Piknik a Megyeren” rendezvényünk október 1-én, vasárnap.

Igaz reggel még makacskodott az időjárás, de mire sűrűsödtek a mászni vágyók a Megyer-hegy csipkés sziklái alatt a nap is előbújt, délutánra igazi mászó idő kerekedett. Gondoltunk azokra is, akik félve tekintenek az égbetörő sziklafalakra. Most először –nem kis logisztikával- magunkkal vittük a Zemplén Kalandpark mászótermének mobilfalát, amit közvetlenül a Megyer sziklái mellett állítottunk fel. Nem volt kifogás, mászni kellett! Öröm volt látni, ahogy papa, mama, gyerekek együtt másznak, egymást biztatják „…gyerünk tovább, nagyon ügyes vagy”! Igen! Adott volt a szikla, a felszerelés és a mászótárs. Szuper nap volt ismét, köszönjük, hogy feljöttetek! Tavasszal folytatjuk!

Akinek a műfal jött be jobban, azt egész éven élvezheti az ország egyik legkomolyabb mászótermében Sátoraljaújhelyben a Zemplén Kalandparkban!

További infó: www.zemplenkalandpark.hu

Ez a Sziklamászó Piknik nem jött volna létre a Zemplén Fanatik Egyesület lelkes közösségének önzetlen segítsége nélkül. Köszönöm nektek!!

Az esemény támogatói:
Götz pincészet
Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely

Fotó és videó: Szabó Bence A Borfotós

A helyszín a Megyerhegyi Mászóiskola volt, amit az Innovo-Patak NKft. (üzemeltető) bocsátott rendelkezésünkre. Köszönjük!

Tetszik, amit csinálunk? Támogathatsz minket az alábbi számlaszámon, ha van rá lehetőséged…